Nikt nie może żyć za Ciebie i żadna opieka nie może i nie powinna zastąpić tego, co możesz dać sobie sam. A przez większą część czasu funkcjonujemy tak naprawdę mechanicznie, bez pełnej świadomości tego, co robimy czy przeżywamy. To tak, jakbyśmy byli nieobecni.
       Przez cały dzień umysł znaczną część czasu i energii poświęca na sięganie do wspomnień, odpływanie w marzenia, żałowanie rzeczy, które już się stały i nie wrócą. Umysł niepokoi się i martwi przyszłością.
       Myśli są czasami tak silne, że zaciemnieją naszą świadomość. A to nasze myśli i emocje mają znaczący wpływ na nasze zdrowie fizyczne i psychiczne.

       Mądrością ciała i umysłu możesz pokonać stres, choroby, ból fizyczny i emocjonalny.  
  

       By pokonać własne ograniczenia i osiągnąć wyższy poziom zdrowia i samopoczucia trzeba rygorystycznie, systematycznie ćwiczyć UWAŻNOŚĆ. Poprzez ćwiczenie uważności stajemy się mądrzejsi i podejmujemy lepsze decyzje. Doceniamy każdy pojedynczy dzień w swoim życiu.
Możesz pracować nad bólem fizycznym (np. bólem pleców, bólem głowy), nad strachem, lękiem, depresją, zaburzeniami związanymi ze stresem.

      Ćwiczyć można indywidualnie i w grupie. Program powstał na podstawie "The Mindfulness Solution: Everyday Practices for Everyday Problems" i za zgodą autora Ronalda D. Siegela.

      ZAPRASZAM.



  "Proste Pytania" ul. Kościuszki 14/2, pok. 3.